Közönsége lesz hozzá, hiszen a földlakók negyedének már van Facebook-profilja.
A Facebook piaci értéke a meghaladta a 353 milliárd dollárt, köszönhetően a második negyedévről kiadott, dinamikus növekedést mutató forgalmi és nyereségadatoknak. A közösségi portál árfolyama 5 százalékot drágult, miközben a sikertörténet globális méreteket ölt: a Facebook felhasználónak száma egy év alatt 15 százalékot bővülve elérte az 1,71 milliárdot, azaz majd minden negyedik ember regisztrált felhasználónak számít nemtől és kortól függetlenül.
Júniusban 1,13 milliárdra emelkedett azok száma, akik napi rendszerességgel használják a szolgáltatást. Ez 17 százalékos éves bővülést jelez a függők körében, akik különösen értékesek a Facebook első számú bevételi forrását adó hirdetők számára. A naponta facebookozók 91 százaléka mobil eszközről – döntően okostelefonról – csatlakozik a rendszerhez, igazolva Mark Zuckerberg cégalapító-vezérigazgató négy éve felvázolt, a mobilhirdetések gyors térnyerésére alapozó stratégiájának helyességét.
A Facebook 6,44 milliárd dolláros második negyedéves bevételének 84 százaléka már a kifejezetten mobilra küldött hirdetésekből származott.
telekomesit.hu/freeimages.com