Francis Keeling feladata új partnerségek és üzleti lehetőségek kiaknázása annak érdekében, hogy a Discovery minden képernyőn és szolgáltatáson keresztül el tudja juttatni tartalmait a fogyasztókhoz – hozzá tartozik a Discovery olyan OTT projektjeinek felügyelete, mint a közelmúltban bejelentett ProSiebennel közös digitális együttműködés. Keeling irányítja Londonból emellett a Discovery legnagyobb rajongói számára testre szabott digitális termékek fejlesztését is.

Keeling ezt megelőzően a Spotify vezetője volt (Global Head of Licensing), ahol a streaming szolgáltató új zeneforgalmazási stratégiájának bevezetését irányította. Korábban a Universal Music Group digitális üzletágát vezette, irányítva a zeneértékesítés átállását a fizikai eladásokról a digitális szolgáltatásokra.

„Francis kiváló vezető, aki hozzájárult a zeneipar üzleti modelljének átalakításához a diszruptív technológiák megjelenése után. A Spotifynál végzett munkáját is nagyon becsüljük, hiszen ez a cég kiválóan ki tudja elégíteni a fogyasztók digitális igényeit. Izgalommal várjuk, hogy Francis ezen a téren szerzett tapasztalataival, erős fogyasztói és digitális ismeretével a Discoveryt segítse” – mondta Michael Lang.

Jay Trinidad feladata a Discovery-márkák és szórakoztatóipar szolgáltatások globális digitális növekedésének támogatása lesz. Trinidad egy évtizedet töltött a Google-nál, stratégiai, operatív és termékfejlesztési területen – többek között a Chrome-mal foglalkozva –, legutóbb a délkelet-ázsiai fogyasztói marketinget irányítva.

Eugene Huang irányítja a Discovery nemzetközi termékeinek és szolgáltatásainak több platformos fejlesztését. Huang az American Express stratégiáért és tervezésért felelős alelnöke volt, ahol innovatív fizetési és digitális kereskedelmi megoldásokat fejlesztett. Ezt megelőzően az amerikai szövetségi kormányban – a Bush- és Obama-adminisztrációban –, illetve állami szinten töltött be vezető pozíciókat.

„Eugene kivételes technológiai vezetői tapasztalata különösen értékes lesz fontos európai OTT-projektjeink fejlesztése során – mondta Lang. – Digitális és kreatív szakembereink a helyi vezetőkkel kiegészülve olyan csapatot alkotnak, akik segítségével felgyorsíthatjuk a Discovery digitális továbbfejlesztését és az ahhoz szükséges beruházásokat. Sokat elmond ambíciónkról, hogy három ilyen kiváló szakember, mint Francis, Jay és Eugene is lehetőséget lát abban, hogy a Discovery tartalmai és márkái világszerte digitális szolgáltatásként is sikeresek legyenek.”

Az elmúlt évben a Discovery felgyorsította digitális aktivitásait: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

(Forrás:telekomesit.hu, mti/Fotó:pinterest)